Zastosowanie stojaków z plexi w sklepach obuwniczych
Stojaki z plexi cieszą się popularnością i znajdują zastosowanie m.in. w sklepach obuwniczych. Decydują o tym właściwości materiału, który pozwala na realizację oryginalnych wzorów, dzięki czemu obuwie na stojakach z plexiglasu prezentuje się bardzo efektownie. Ich walory estetyczne oraz użytkowe sprawiają, że często wybierane są zamiast typowych stojaków ekspozycyjnych z plastiku lub metalu. Jakie jeszcze mają zalety?
Co decyduje o popularności plexi wśród producentów stojaków?
Plexiglas, czyli szkło akrylowe, to przezroczyste tworzywo sztuczne, którego głównym składnikiem jest polimer. Znane od lat 30. XX wieku, zrobiło karierę w wielu dziedzinach – od przemysłu po sztukę użytkową. Plexi coraz częściej zastępuje szkło i doskonale sprawdza się w tej roli. O jego popularności decydują:
duża przejrzystość i właściwości optyczne,
odporność na ultrafiolet – plexi nie traci barwy, nie żółknie w słońcu i nie odkształca się,
odporność na uderzenia i wstrząsy,
elastyczność i łatwość formowania,
odporność na warunki atmosferyczne.
Ze względu na swoje zalety, plexi jest cenionym materiałem wykorzystywanym także do wyrobu stojaków ekspozycyjnych. Aby jednak mieć pewność ich wysokiej jakości i estetyki, warto zwrócić się do producentów stojaków z plexi, takich jak firma Aplex. Klienci zainteresowani indywidualnymi wzorami stelaży i podstawek, powinni skorzystać z opcji przygotowania stojaków na zamówienie, co zapewnia wiele przedsiębiorstw tej branży.
Stojaki z plexi w sklepach obuwniczych – moda czy rozsądek?
Plexiglas pod wpływem podwyższonej temperatury staje się bardzo plastyczny i łatwy w obróbce. Dzięki temu można uzyskać oryginalne formy stojaków, a nadanie tworzywu pożądanego koloru dodatkowo zwiększa ich atrakcyjność. Zastosowanie plexi do produkcji stojaków na buty pozwala na wykorzystanie szerokiego spektrum możliwości designerskich i dostosowanie ich funkcjonalności do specyficznych potrzeb sprzedawców. Indywidualnie zaprojektowane i wykonane stojaki, pasować będą zarówno do dużego salonu, jak i niewielkiego sklepu. Opisane atuty sprawiają, że stojaki z plexi w sklepach obuwniczych pozwalają na zaprezentowania asortymentu w optymalny sposób, a transparentne podstawki dają klientom możliwość oceny wykończenia spodów buta. Ponadto na stojakach z plexi można umieścić logo i nazwę producenta, a nawet hasło reklamowe oferowanej kolekcji. Tak przygotowana ekspozycja obuwia z pewnością zostanie doceniona przez klientów i może mieć wpływ na zwiększenie sprzedaży.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana