Artykuł sponsorowany

Zastosowania opakowań kaszerowanych

Zastosowania opakowań kaszerowanych

Opakowania kaszerowane wykorzystywane są w wielu branżach. Głównie jako kartoniki dla różnych typów produktów — zarówno zabawek, sprzętu RTV, kosmetyków, jak i artykułów spożywczych. Metoda pozwalająca na ich powstawanie gwarantuje zwiększenie trwałości takiego pudełka, jego odporności, nośności, a przede wszystkim nałożenie na niego odpowiedniej szaty graficznej. Czym dokładnie są opakowania kaszerowane i gdzie się je wykorzystuje?

Co to jest kaszerowanie?

Kaszerowanie to jedna z metod uszlachetniania druku, która jest zbliżona nieco do laminowania. Polega ona na naklejeniu na powierzchnię opakowania dodatkowego arkusza. Może być nim karton, tektura falista czy mikrofala. Technika ta ma za zadanie podnieść walory estetyczne produktu poprzez nadanie mu wybranej szaty graficznej. Dodatkowo zwiększa jego trwałość i może chronić go przed działaniem czynników zewnętrznych, takich jak na przykład wilgoć. Opakowania kaszerowane produkowane są przez urządzenia nazywane kaszerówkami, wyposażonymi w specjalne wałki klejone, które pozwalają na równomierne połączenie dwóch wybranych elementów.

Gdzie wykorzystuje się opakowania kaszerowane?

Opakowania kaszerowane wykorzystywane są obecnie w wielu branżach, ponieważ technika ta umożliwia nadrukowanie dowolnych informacji o produkcie, a także logo firmy. Takie elementy doskonale sprawdzają się na przykład jako pudełka na:

  • puzzle,

  • gry komputerowe,

  • kosmetyki,

  • produkty spożywcze,

  • sprzęty elektroniczne.

Bardzo często są więc nośnikiem reklamy. Dodatkowo nie od dzisiaj wiadomo, że walory estetyczne opakowania nierzadko decydują o tym, czy konsument kupi właśnie dany produkt. Opakowania kaszerowane oferowane przez firmę Martex Opakowania są mniej łamliwe i nie rozrywają się łatwo, dlatego mogą być wykorzystywane wielokrotnie. Arkusze kaszerowane używane są również przez wydawnictwa, na przykład do tworzenia książeczek dziecięcych. Stosuje się je także do produkcji standów reklamowych, lightboxów czy podajników produktowych. Opakowania kaszerowane są dużo bardziej solidne i wytrzymałe niż te wykonane z tektury. Można w nich przenosić również ciężkie elementy, takie jak na przykład telewizor. Nie bez znaczenia jest też ich rola dekoracyjna, ponieważ technika ta odpowiada za walory wizualne i  ozdobienie opakowania.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.