Naszywki jako elementy reklamowe
Naszywki na ubrania, plecaki czy torby coraz częściej występują jako elementy reklamowe. Kiedyś pełniły one wyłącznie funkcję ozdoby. Naszywka dobrana w sposób ciekawy i pomysłowy może stać się bardzo interesującym narzędziem reklamy. Niesie ona ze sobą wielką siłę oddziaływania, ponieważ daje możliwość przekazania prostej treści marketingowej. Może pomóc w wykreowaniu nawet całej marki oraz znaku towarowego.
Gdzie umieszczać naszywki?
Naszywki można umieszczać na ubraniach, między innymi na stroju służbowym, a także na odzieży wierzchniej takiej, jak czapki czy kurtki. Aby zapobiec niszczeniu się naszywek, stosuje się metodę sitodruku, która umożliwia umieszczanie ich na różnych materiałach, nawet na foliach czy elementach skóropodobnych. Naszywki ciekawie zaprezentują się także na breloczkach do kluczy czy przywieszkach do suwaków. Ważne jest zarówno miejsce ekspozycji, jak i zasięg oddziaływania. Przy prowadzeniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem naszywek warto podjąć współpracę z firmami, które oferują atrakcyjne warunki przy realizacji zleceń na dużą liczbę sztuk, jak na przykład producent naszywek i dodatków krawieckich Imar. Zaprojektowanie pomysłowego wzoru naszywki jest szansą na długoterminowy sukces marki, a nawet wykreowanie nowego znaku towarowego.
Projekt naszywki gwarancją sukcesu marketingowego
Oprócz miejsca ekspozycji ważny jest także projekt, ponieważ to on głównie decyduje o tym, czy reklama utkwi w pamięci konsumentów i będzie dla nich atrakcyjna. Możliwości technologiczne pozwalają na stworzenie naszywki całkowicie dopasowanej do potrzeb i oczekiwań każdego klienta. Może być na niej umieszczone na przykład logo firmy, oznaczenie konkretnej usługi lub produktu. Kolorowe projekty tworzy się metodą mikrowtrysku z litym PCV, tkaniną czy włókniną. Mogą być jaskrawe oraz świecące w ciemności, co wyróżni je na tle innych przedmiotów. To prosty sposób na zwrócenie uwagi szerokiego grona odbiorców. Czy można sobie wyobrazić prostsze i tańsze narzędzie reklamowe?
W czym tkwi sekret atrakcyjności naszywek?
Zarówno naszywki skóropodobne, jak i przywieszki do suwaków stanowią bardzo atrakcyjny detal odzieży. Dzięki nim ubrania stają się ciekawe i oryginalne. Naszywki są idealnym miejscem na logotyp firmy lub oznaczenie produktu. Naszywki jako gadżety reklamowe sprawiają, że marka odzieży i galanterii zapada konsumentom w pamięć. Warto więc wykorzystać znaczenie detali i podjąć współpracę z firmą, która zrealizuje projekt naszywki zgodnie z jego założeniem.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana