Najlepsze gadżety reklamowe dla małej gastronomii

Gadżety reklamowe pozwalają stworzyć spójną identyfikację wizualną przedsiębiorstw. Jest to ważny aspekt funkcjonowania także małych gastronomii. Lokal dobrze zapamiętany przez klienta może zostać przez niego ponownie odwiedzony. W tym kontekście oprócz fachowej obsługi i pysznego jedzenia ważne są także elementy budujące wizerunek – gadżety reklamowe.
Jakie gadżety reklamowe wybrać dla małej gastronomii?
Wiele firm wybierając gadżety reklamowe, decyduje się na drobne upominki dla klientów z logotypem, które wręcza w podziękowaniu za dokonaną transakcję. W przypadku lokali gastronomicznych sprawa wbrew pozorom jest nieco łatwiejsza – aby zbudować spójny wizerunek, wystarczy sięgnąć po gadżety niezbędne w codziennym użytku, czyli na przykład kubki, szklanki, filiżanki i to właśnie na nich nadrukować logotyp lub dowolna treść reklamową. Cel jest jeden – grafika musi zapadać w pamięć i przywoływać dobre skojarzenia z lokalem.
Zasadniczo, każdą kawiarnię czy też restaurację w pierwszym momencie oceniamy wizualnie. A zatem aranżacja wnętrza i detale decydują o tym, czy skorzystamy z oferty lokalu, czy też nie. Oczekując na posiłek, skupiamy uwagę na drobnostkach – na przykład na grafice umieszczonej na szklance z napojem lub filiżance z kawą. Tak naprawdę, ten drobny element może przyczynić się do tego, że lokal będzie oceniany jako ekskluzywny i atrakcyjny, a więc wart polecenia lub ponownego odwiedzenia. Nie bez znaczenia jest odzież gastronomiczna z logo – fartuchy, koszule, bluzki, czapki kucharskie z jednolitym nadrukiem, nawiązującym do identyfikacji wizualnej lokalu.
Artykuły reklamowe dla małej gastronomi
Filiżanki reklamowe sprawdzą się jako standardowe wyposażenie kawiarni a oryginalne kufle z nadrukami to nieodzowny element dobrze funkcjonujących punktów gastronomicznych. W nadrukach na odzieży, ceramice, szkle i porcelanie specjalizuje się Studio Siedem – krakowska agencja reklamowa z wieloletnim doświadczeniem.
Tak naprawdę, skuteczność reklamy na kubkach, kuflach, talerzykach i filiżankach może być porównywalna do bilbordu, a może nawet lepsza. O ile bilbordy mijamy często, nie zagłębiając się w ich treść, to nadruk na filiżance, w której podano kawę, może przyciągnąć uwagę na dłużej. A jak wiadomo, klient chętniej wróci do lokalu, który dobrze zapamiętał, nie tylko z powodu smacznego jedzenia.
Reasumując, zestawy ceramiczne z nadrukiem i odzież gastronomiczna z logo to idealna propozycja dla lokali gastronomicznych, które szukają sposobu na zbudowanie spójnego wizerunku. Co więcej, takimi gadżetami można się także posłużyć podczas targów branżowych lub negocjacji z kontrahentami.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Reklama Arkadiusz Krajza
Reklama - agencje, doradztwo woj. mazowieckie05-500 Piaseczno, Chyliczkowska 25
-
Aroart Arkadiusz Konieczny
Reklama - agencje, doradztwo woj. małopolskie33-300 Nowy Sącz, Jeziorańskiego 10A
-
Margot P.H.U. Bartłomiej Głowacki
Reklama - artykuły, akcesoria woj. wielkopolskie60-192 Poznań, Barwicka 9