Artykuł sponsorowany

Najlepsze gadżety reklamowe dla małej gastronomii

Najlepsze gadżety reklamowe dla małej gastronomii

Gadżety reklamowe pozwalają stworzyć spójną identyfikację wizualną przedsiębiorstw. Jest to ważny aspekt funkcjonowania także małych gastronomii. Lokal dobrze zapamiętany przez klienta może zostać przez niego ponownie odwiedzony. W tym kontekście oprócz fachowej obsługi i pysznego jedzenia ważne są także elementy budujące wizerunek – gadżety reklamowe.

Jakie gadżety reklamowe wybrać dla małej gastronomii?

Wiele firm wybierając gadżety reklamowe, decyduje się na drobne upominki dla klientów z logotypem, które wręcza w podziękowaniu za dokonaną transakcję. W przypadku lokali gastronomicznych sprawa wbrew pozorom jest nieco łatwiejsza – aby zbudować spójny wizerunek, wystarczy sięgnąć po gadżety niezbędne w codziennym użytku, czyli na przykład kubki, szklanki, filiżanki i to właśnie na nich nadrukować logotyp lub dowolna treść reklamową. Cel jest jeden – grafika musi zapadać w pamięć i przywoływać dobre skojarzenia z lokalem.

Zasadniczo, każdą kawiarnię czy też restaurację w pierwszym momencie oceniamy wizualnie. A zatem aranżacja wnętrza i detale decydują o tym, czy skorzystamy z oferty lokalu, czy też nie. Oczekując na posiłek, skupiamy uwagę na drobnostkach – na przykład na grafice umieszczonej na szklance z napojem lub filiżance z kawą. Tak naprawdę, ten drobny element może przyczynić się do tego, że lokal będzie oceniany jako ekskluzywny i atrakcyjny, a więc wart polecenia lub ponownego odwiedzenia. Nie bez znaczenia jest odzież gastronomiczna z logo – fartuchy, koszule, bluzki, czapki kucharskie z jednolitym nadrukiem, nawiązującym do identyfikacji wizualnej lokalu.

Artykuły reklamowe dla małej gastronomi

Filiżanki reklamowe sprawdzą się jako standardowe wyposażenie kawiarni a oryginalne kufle z nadrukami to nieodzowny element dobrze funkcjonujących punktów gastronomicznych. W nadrukach na odzieży, ceramice, szkle i porcelanie specjalizuje się Studio Siedem – krakowska agencja reklamowa z wieloletnim doświadczeniem.

Tak naprawdę, skuteczność reklamy na kubkach, kuflach, talerzykach i filiżankach może być porównywalna do bilbordu, a może nawet lepsza. O ile bilbordy mijamy często, nie zagłębiając się w ich treść, to nadruk na filiżance, w której podano kawę, może przyciągnąć uwagę na dłużej. A jak wiadomo, klient chętniej wróci do lokalu, który dobrze zapamiętał, nie tylko z powodu smacznego jedzenia.

Reasumując, zestawy ceramiczne z nadrukiem i odzież gastronomiczna z logo to idealna propozycja dla lokali gastronomicznych, które szukają sposobu na zbudowanie spójnego wizerunku. Co więcej, takimi gadżetami można się także posłużyć podczas targów branżowych lub negocjacji z kontrahentami.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.