Na co zwrócić uwagę przygotowując grafikę do nadrukowania na leżaku reklamowym?
Leżaki reklamowe to podstawa każdego wydarzenia na zewnątrz – festiwali, targów kulinarnych, ognisk czy imprez na plaży. Warto zadbać o ich obecność również w ogródkach przy restauracjach lub obok food trucków. Oprócz funkcji praktycznych leżaki pełnią również funkcje promocyjne. Korzystamy z nich nie tylko we własnych lokalach, ale również proponujemy korzystanie z nich parterom biznesowym. Dowiedz się, w jaki sposób przygotować grafikę reklamową na leżaki tak, by była skuteczna.
Na co zwrócić uwagę, projektując grafikę?
Grafika powinna przyciągać uwagę i skłaniać konsumenta do skorzystania z usługi. Dobrze, jeśli jest na tyle duża, że zwraca uwagę, a jednocześnie na tyle mała, że wygodnie jest ją oglądać. Optymalnie jest wówczas, gdy zajmuje około 1/3 leżaka i znajduje się w jego górnej części na wysokości głowy lub pleców osoby, która z niego korzysta. Producent leżaków drewnianych Spólnota przypomina, że na grafikach nie może znajdować się zbyt dużo tekstu – będzie nieczytelny, a konsumenci obecnie częściej zwracają uwagę na komunikację obrazkową. Nierzadko nie czytają tekstów znajdujących się w przestrzeni publicznej ze względu na ich dość duże natężenie.
Co warto zawrzeć w projekcie grafiki?
Leżaki promocyjne z dobrą grafiką to takie, które są chętnie używane przez partnerów biznesowych. Najlepiej, jeśli ich kolorystyka będzie kojarzona z marką, która zleciła ich produkcję. Nadruk nie zawsze musi być wyłącznie nazwą lub jej logotypem. Warto skłaniać się w stronę nieszablonowych rozwiązań takich jak zwierzęta, memy czy zabawne komiksy nadrukowane na leżaki. Grafika, która nawiązuje do emocji, zostanie zapamiętana.
To, na czym umieścisz grafikę również jest ważne!
Nie mniej istotne niż sama grafika jest to, na czym właściwie zostanie umieszczona. Rozważnie dobierajmy rodzaje leżaków, pamiętając, że cena nie powinna być jedynym czynnikiem branym pod uwagę. Dostępne są różne typy produktów – bez podłokietników lub z nimi, z podnóżkami, a nawet z daszkiem. Kluczowy jest również wybór koloru drewna, z którego przygotowany zostanie leżak oraz tło dla projektowanej grafiki. Barwa tkaniny, na którą nadrukowane będzie logo lub slogan musi być taka, by umożliwiała swobodne odczytywanie i zauważenie treści, a jednocześnie nie brudziła się zbyt łatwo.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana