Artykuł sponsorowany

Na co zwrócić uwagę przygotowując grafikę do nadrukowania na leżaku reklamowym?

Na co zwrócić uwagę przygotowując grafikę do nadrukowania na leżaku reklamowym?

Leżaki reklamowe to podstawa każdego wydarzenia na zewnątrz – festiwali, targów kulinarnych, ognisk czy imprez na plaży. Warto zadbać o ich obecność również w ogródkach przy restauracjach lub obok food trucków. Oprócz funkcji praktycznych leżaki pełnią również funkcje promocyjne. Korzystamy z nich nie tylko we własnych lokalach, ale również proponujemy korzystanie z nich parterom biznesowym. Dowiedz się, w jaki sposób przygotować grafikę reklamową na leżaki tak, by była skuteczna.

Na co zwrócić uwagę, projektując grafikę?

Grafika powinna przyciągać uwagę i skłaniać konsumenta do skorzystania z usługi. Dobrze, jeśli jest na tyle duża, że zwraca uwagę, a jednocześnie na tyle mała, że wygodnie jest ją oglądać. Optymalnie jest wówczas, gdy zajmuje około 1/3 leżaka i znajduje się w jego górnej części na wysokości głowy lub pleców osoby, która z niego korzysta. Producent leżaków drewnianych Spólnota przypomina, że na grafikach nie może znajdować się zbyt dużo tekstu – będzie nieczytelny, a konsumenci obecnie częściej zwracają uwagę na komunikację obrazkową. Nierzadko nie czytają tekstów znajdujących się w przestrzeni publicznej ze względu na ich dość duże natężenie.

Co warto zawrzeć w projekcie grafiki?

Leżaki promocyjne z dobrą grafiką to takie, które są chętnie używane przez partnerów biznesowych. Najlepiej, jeśli ich kolorystyka będzie kojarzona z marką, która zleciła ich produkcję. Nadruk nie zawsze musi być wyłącznie nazwą lub jej logotypem. Warto skłaniać się w stronę nieszablonowych rozwiązań takich jak zwierzęta, memy czy zabawne komiksy nadrukowane na leżaki. Grafika, która nawiązuje do emocji, zostanie zapamiętana.

To, na czym umieścisz grafikę również jest ważne!

Nie mniej istotne niż sama grafika jest to, na czym właściwie zostanie umieszczona. Rozważnie dobierajmy rodzaje leżaków, pamiętając, że cena nie powinna być jedynym czynnikiem branym pod uwagę. Dostępne są różne typy produktów – bez podłokietników lub z nimi, z podnóżkami, a nawet z daszkiem. Kluczowy jest również wybór koloru drewna, z którego przygotowany zostanie leżak oraz tło dla projektowanej grafiki. Barwa tkaniny, na którą nadrukowane będzie logo lub slogan musi być taka, by umożliwiała swobodne odczytywanie i zauważenie treści, a jednocześnie nie brudziła się zbyt łatwo.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.