Artykuł sponsorowany

Na co zwracać uwagę, kupując perfumy w sklepie internetowym?

Na co zwracać uwagę, kupując perfumy w sklepie internetowym?

Zakupy online to zupełnie nowe możliwości dla konsumentów. Często dzięki nim mają oni dostęp do produktów, których nie są w stanie kupić stacjonarnie w miejscu swojego zamieszkania. Są to między innymi ciekawe perfumy damskie i męskie. Wbrew temu, co sądzą niektórzy, można dopasować idealny zapach bez jego wcześniejszego wąchania. Czym się kierować przy takim wyborze? Te wskazówki mogą Ci się przydać.

Jak wygląda zakup perfum w sklepie internetowym?

Każde perfumy cechują się indywidualną dla danej serii mieszanką zapachów. Dotyczy to zarówno produktów dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Decydując się na zakupy w sklepie internetowym, warto pamiętać, że to właśnie nuty zapachowe w głównej mierze wpływają na ostateczny aromat perfum. Sklepy, takie jak Perfumy Premium, oferują ogromny wybór produktów. Dopasanie idealnego pachnidła dla siebie może nie być więc tak prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać.  Dlatego najczęściej podczas zakupów zwraca się uwagę na trzy podstawowe nuty:

  • głowy,
  • serca,
  • bazy.

W początkowej fazie rozpylenia perfum na sobie czuć przede wszystkim nuty głowy, czyli główne zapachy, którymi mogą być np. zioła czy cytrusy. Kolejne są nuty serca, te wyczuwalne są dopiero po kilkunastu minutach po rozpyleniu. Zależnie od jakości mogą utrzymywać się nawet przez kilka kolejnych godzin. Najczęściej są to aromaty ziołowe, owocowe oraz korzenne. Nuty bazy stanowią podstawę dla każdych perfum. W pierwszej chwili po rozpyleniu mogą być zupełnie niewyczuwalne, jednak to właśnie one ostatecznie utrzymują się najdłużej.

Oznaczenia perfum, które mogą mieć znaczenie

Jeżeli masz swoje ulubione perfumy i praktycznie zawsze wybierasz ten sam wariant, to sprawa jest prosta. Nie musisz zastanawiać się i analizować nut zapachowych. Wystarczy, że dodasz produkt do koszyka, opłacisz zamówienie i zaczekać aż do Ciebie dotrze. Czasem jednak może zdarzyć się, że trafisz na wyjątkowo atrakcyjną okazję, wówczas sprawdź oznaczenia produktu. Napis na opakowaniu „perfum” oznacza faktycznie perfumy, które cechują się intensywnością zapachu. Są one także wyjątkowo trwałe. Jednak ich jakość idzie w parze z ceną, dlatego zazwyczaj są one również najdroższe. EDP to skrót od „Eau de Parfum”, jest to więc woda perfumowana. Flakoniki tak oznaczone mają mniej intensywny zapach, jednak ich cena jest atrakcyjniejsza. Oznaczenie EDT to natomiast „Eau de Toilette”, czyli woda toaletowa. Zapachy damskie tego typu spisują się szczególnie latem, kiedy zdecydowanie lepiej sprawdzają się delikatne aromaty.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.