Jakie nośniki reklamowe najlepiej sprawdzają się na elewacjach budynków?
Reklama na elewacji budynku to dobry sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Tym bardziej że w epoce deficytu przestrzeni miejskiej coraz trudniej o zgodę na postawienie dodatkowego banera. Fasada biurowca stanowi wolną przestrzeń, idealnie nadającą się na miejsce na reklamę. Przyjrzyjmy się zatem nośnikom reklamowym, które sprawdzą się na elewacji budynku.
Reklama na elewacji budynku. Przegląd dostępnych rozwiązań
Najczęściej wykorzystywanym nośnikiem reklamy na elewacjach są tablice reklamowe wykonywane z różnych materiałów i w przeróżnych technikach – w zależności od potrzeb inwestora. Tablice mogą przybierać dowolny kształt, ale zazwyczaj jest to tradycyjny, prostokątny szyld. Na tablicach oprócz treści reklamowych mogą znaleźć się na przykład informacje z danymi adresowymi i kontaktowymi firmy lub piktogramy z mapką dojazdu.
Tablice reklamowe na elewacje tworzone są zazwyczaj z wytrzymałego PCV, blachy lub dibondu – czyli połączenia aluminium z polietylenem. Do druku stosuje się farby o podwyższonej odporności na czynniki atmosferyczne, co pozwala zachować nienaganny wygląd szyldu przez wiele lat.
Wykonawcą tablic reklamowych jest Firma Poligraficzno-Reklamowa Patrz. Przedsiębiorstwo wykonuje także kasetony i banery. W przypadku banera można dowolnie dopasować jego wielkość do miejsca, jakim się dysponuje – jest to jeden z nośników bez żadnych ograniczeń wielkościowych. Co więcej, banery mogą odbijać światło po zmroku. Dodatkowy atut to możliwość dwustronnego zadruku. Do produkcji bannerów wykorzystywany jest odporny na czynniki atmosferyczne materiał z wykończeniem ułatwiającym jego montaż na elewacji.
Innym rozwiązaniem jest witryna reklamowa, która jest rodzajem reklamy wielkoformatowej. Jest to folia z nadrukiem przepuszczająca światło, przyklejana do szyby w sklepie lub biurowcu. Zaletą witryn jest różnorodność wykończeń oraz dowolność wymiarowa, a także kształtowa.
Dlaczego warto zainwestować w reklamę na elewacji?
Najważniejszą zaletą reklamy na elewacji jest jej widoczność. Jest to doskonałe rozwiązanie dla firm, których siedziba znajduje się w ruchliwym centrum miasta lub przy głównym ciągu komunikacyjnym. Taka reklama korzystnie wpłynie na rozpoznawalność marki na rynku lokalnym. Nie bez znaczenia jednak pozostaje estetyka wykonania oraz jakość użytych do produkcji banneru lub tablicy materiałów.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana