Jakie ekspozytory produktowe sprawdzą się w sklepie odzieżowym?
Klasyczne meble wystawowe coraz częściej są zastępowane przez nowoczesne moduły wystawiennicze – stoiska systemowe z sukcesem sprawdzają się nie tylko jako wyspy shop-in-shop czy zabudowy targowe, lecz również jako stałe wyposażenie sklepów. Funkcjonalne i jednocześnie designerskie ekspozytory mogą być prawdziwą wizytówką przede wszystkim butików odzieżowych.
Modułowe systemy ekspozycyjne do butików odzieżowych
Podczas projektowania wnętrz sklepów z ubraniami należy skupić się na maksymalizacji sprzedaży oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki w opinii klientów. W realizacji obydwu tych priorytetów pomogą profesjonalne ekspozytory produktowe. Aranżację butików odzieżowych warto zaplanować głównie w oparciu o modułowe regały, podesty i postumenty – tego typu rozwiązania są świetnym narzędziem do atrakcyjnego prezentowania asortymentu.
W ofertach producentów stoisk do sklepów można znaleźć ekspozytory o ciekawych formach, które same w sobie mogą stanowić interesujący akcent dekoracyjny. W każdym wnętrzu rewelacyjnie wyglądają zwłaszcza minimalistyczne moduły, których cechą rozpoznawczą jest industrialny styl wyrażany poprzez proste bryły i oryginalne połączenia kolorów. Wyróżniające się surowym, ale eleganckim designem regały i inne konstrukcje modułowe zapewniają bardzo dobrą widoczność artykułów – asortyment można łatwo pogrupować i skutecznie wyeksponować.
Czym jeszcze powinny wyróżniać się meble sklepowe?
Przyciągający uwagę wygląd to jednak nie wszystko. W trakcie wybierania mebli sklepowych warto skupić się na tych ekspozytorach, które będą długofalową inwestycją i jednocześnie wielozadaniowym narzędziem do wspierania strategii biznesowych (marketingowych, wizerunkowych, komunikacyjnych).
Pracownik reprezentujący firmę Clever Frame, autora i producenta mebli do sklepów, zaznacza: Najlepszym zakupem są moduły, które nadają się do szerokiej personalizacji. Gwarancja swobodnej modyfikacji wszystkich części systemu wystawienniczego sprawia, że wchodzące w jego skład ekspozytory stanowią również idealny nośnik treści promocyjnych. Ważne, by kolory poszczególnych elementów konstrukcji można było dopasować np. do logo marki lub motywu aktualnej oferty. Znacznym ułatwieniem są też wymienne panele graficzne pozwalające na błyskawiczne i zarazem gruntowne odświeżenie całej aranżacji.
Przewagą stoisk modułowych nad klasycznymi zabudowami wystawowymi jest także możliwość łatwej rekonfiguracji nawet dużych wysp. Takie zabiegi jak rozbudowa czy zmniejszenie stoiska systemowego nie powinny sprawić większych problemów ani pod względem logistyki, ani kosztów – w razie zmiany asortymentu, rebrandingu albo konieczności przeniesienia sklepu do innej lokalizacji można z powodzeniem wykorzystać dotychczasowe ekspozytory. Stoiska modułowe elastycznie dopasowują się do każdej przestrzeni.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana