Artykuł sponsorowany

Jak wygląda transport drogowy ładunków w czasach COVID-19?

Jak wygląda transport drogowy ładunków w czasach COVID-19?

Przez COVID-19 wprowadzono wiele zmian w rozmaitych branżach, również transportowej. Co prawda przewóz osób i transport drogowy ładunków nie został ograniczony w tak znaczący sposób, jak na przykład funkcjonowanie lokali gastronomicznych, natomiast także w tym obszarze można dostrzec istotne modyfikacje. I choć wiele obostrzeń zostało już zniesionych, wybrane praktyki pozostały – w celu zmaksymalizowania poziomu bezpieczeństwa podczas transportu.

Jakie praktyki upowszechniły się w transporcie drogowym ładunków na skutek COVID-19?

Główną zasadą obowiązującą w firmach transportowych wynikającą z pandemii koronawirusa było i jest do dzisiaj zapewnienie pracownikom odpowiednich środków bezpieczeństwa, dzięki którym minimalizowane jest ryzyko zakażenia wirusem COVID-19. Powinność ta dotyczy zarówno przewoźników zajmujących się transportem osób, jak i tych właścicieli biznesów, które dotyczą transportu ładunków – czyli między innymi firmy logistyczno-spedycyjnej Intrade. Pracownicy takich przedsiębiorstw powinni zostać poinformowani o ewentualnych zagrożeniach oraz o nałożonych na daną branżę restrykcjach sanitarnych.

W okresie zwiększonej liczby zachorowań na COVID-19 upowszechniło się również przypisywanie pojazdów do konkretnych kierowców. Miało to na celu ograniczenie kontaktu pomiędzy pracownikami. Przewoźnicy zaczęli też regularnie dezynfekować swoje kabiny, dzięki czemu minimalizują ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa wśród współpracowników. Poza tym bardzo ważne stało się obserwowanie stanu swojego zdrowia i informowanie swojego pracodawcy o wszelkich alarmujących w tym zakresie sytuacjach.

Co cechuje dobrego przewoźnika realizującego transport drogowy ładunków?

Jeśli interesuje Cię więc współpraca z firmą przewozową zajmującą się krajowym transportem drogowym ładunków, pamiętaj o tym, by skorzystać z usług takiego przewoźnika, który przestrzega podstawowych zasad bezpieczeństwa podczas realizowanego przez siebie transportu.

Nie zapominaj jednak o pozostałych kryteriach wyboru. Dobry przewoźnik może pochwalić się sprawnością i dostępnością, nowoczesnym transportem, wysoką jakością i odpowiednimi kompetencjami, obsługą klienta przez całą dobę, szeroką geografią działalności, a także liczną grupą zadowolonych klientów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.