Ile kosztuje reklama świetlna i jakie są jej zalety?
Reklama świetlna to wciąż jedna z popularniejszych form reklamy. Trafia do wszystkich potencjalnych klientów. Może występować w formie kasetonów, banerów czy liter. W naszym artykule wyjaśniamy, jaki jest koszt neonów świetlnych oraz jakie są rodzaje reklam świetlnych. Poznaj ich zalety i poszerz wiedzę w tym zakresie. Zapraszamy do lektury naszego poradnika!
Jaki jest koszt reklamy świetlnej?
Pylon, kaseton czy litera 3D to koszt około 20 złotych za sztukę. Z reguły jednak warto sprawdzić oferty różnych firm. Neony reklamowe pozwalają zwiększyć prestiż przedsiębiorstwa. Sprawiają, że wygląd budynku wydaje się profesjonalny. Dzięki temu klienci i kontrahenci łatwiej trafiają do biura. Wzrasta przez to sprzedaż, a zaufanie klientów do przedsiębiorstwa się zwiększa. Ważne jest, aby reklama świetlna tego typu była dobrze zaprojektowana i wykonana.
Cena jednak zależy od:
- wielkości,
- lokalizacji,
- materiału.
Rodzaje neonowych reklam
Producent reklam świetlnych oferuje różne rodzaje modeli. Ludzie lubią neony, o czym świadczą muzea im poświęcone czy lokale je mające. Warto wiedzieć, że mogą mieć różne:
- rozmiary,
- rodzaje,
- kształty.
Zwykle wypełnione są mieszaniną gazów. Barwa zależy od składu gazu i koloru rurek, które je wypełniają. Reklamy świetlne dzieli się na:
- litery 3D – przestrzenne litery wykonuje się dzięki metodzie plexi. Można również wykorzystać taśmy alurapid, pasujące do wewnątrz i zewnątrz obiektów. Plexi to sztuczny materiał, który pozwala na podświetlenie. Z kolei płyty ze styroduru umożliwiają wycięcie liter i znaków termicznie. Mogą to być logo lub logotypy przedsiębiorstwa,
- reklamowe kasetony – wykonywane z taśm alurapid czy ram z aluminium. Są tanie i trwałe. Zwykle są jednostronne i instalowane na zewnątrz obiektów mieszkalnych. Mogą też być dwustronne. Wówczas instaluje się je na zewnątrz i prostopadle do budynku. Mogą być wielkogabarytowe, które wykonuje się ponad 6 metrów. Wówczas są z napinanym licem. Natomiast poniżej 6 metrów tworzy się z licem z poliwęglanu kanalikowego. Są przy tym jednostronne i instalowane do wewnątrz. Wyróżniają się szerokością do 25 milimetrów. Zwykle tworzy się je z winylu z uszczelką. Występują w postaci okręgu lub elipsy,
- LED z dibondu - kasetony,
- pylony reklamowe – pozwalają wykańczać lokale. Obejmują regały, lady świetlne lub gabloty. Przednie lica mają wygięte w formie łuku. Wykazują się półokrągłymi bokami. Mogą być w formie wygiętych na kształt łuku przednimi licami, Wyróżniają się kilku segmentami z dibondu, wolnostojącymi czy gładkimi bokami na profilu z aluminium.
Zalety reklam świetlnych
Do korzyści z reklam świetlnych LED zalicza się to, że pora dnia czy nocy, jak i warunki atmosferyczne na nią nie wpływają. Jest widoczna przez cały czas, przez co jest trwała i skuteczna. Każdy potencjalny klient może zobaczyć podświetlane litery czy inne motywy. Wpływa to na mózg człowieka. Jest to propozycja dużo skuteczniejsza od reklam w telewizji czy w Internecie, które zawsze można pominąć lub przełączyć. Zdecydowanie trudniej jest ominąć wzrokiem neon czy telebim. Dlatego konieczne jest postawienie na jakość dzięki odpowiedniemu wykonawcy. Neon bowiem będzie Twoją wizytówką.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze reklamy świetlnej?
Dobra firma zajmująca się reklamą zewnętrzną pomoże w dopasowaniu rodzaju reklamy do typu i charakteru komunikatu. Wesprze przy projekcie i realizacji. Ważna jest również przestrzeń, a więc postać dopasowana do okolicy. Istotni są także potencjalni odbiorcy i ich analiza. Pomocna w tym będzie firma świadcząca usługi reklamowe.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana