Artykuł sponsorowany

Ciekawa historia Oriflame sięgająca już ponad 50 lat!

Ciekawa historia Oriflame sięgająca już ponad 50 lat!

Oriflame to rozpoznawalna marka, o ugruntowanej pozycji i kilkudziesięcioletniej tradycji. Firma produkuje wysokiej jakości kosmetyki i suplementy diety, które oferuje w formule sprzedaży bezpośredniej. Obecnie holding działa w ponad sześćdziesięciu krajach na całym świecie, w tym również w Polsce, gdzie dodatkowo posiada jedną z pięciu swoich fabryk. Prześledźmy zatem historię tej marki oraz sprawdźmy, w czym tkwi sekret tak ogromnego sukcesu?

 

Kiedy zaczęła się historia Oriflame?

 

Na pomysł założenia przedsiębiorstwa produkującego kosmetyki, głównie na bazie składników naturalnych wpadli bracia Jonas i Robert af Jochnick. Nazwa firmy nawiązuje do łacińskiego określenia Aurea Flamma, oznaczającego złoty płomień. Definiuje ona również strategię rozwoju samego przedsiębiorstwa. Od chwili powstania firmy, a był to rok 1967, dystrybucja produktów odbywa się na zasadzie marketingu bezpośredniego. Obecnie na świecie działa ponad 3,6 miliona konsultantek i konsultantów, sprzedających produkty Oriflame.

Przeczytaj również: Kosmetyki profesjonalne Apis – sekret pięknej i zdrowej skóry

W Polsce firma Oriflame zaczęła działać pod koniec 1990 roku, jako jedna z pierwszych firm oferujących kosmetyki w systemie sprzedaży bezpośredniej. Kolejne lata przyniosły dynamiczny rozwój firmy, którego efektem było podjęcie decyzji o budowie w Warszawie nowoczesnego kompleksu badawczo-produkcyjnego. Został on uruchomiony w 1995 roku jako najnowocześniejsza tego typu placówka w Europie. To właśnie tam powstają wysokiej jakości kosmetyki.

 

Co oferuje Oriflame?

 

Firma Oriflame od samego początku postawiła sobie za cel oferowanie produktów, w których naturalne składniki spotkają się z naukową wiedzą. W rezultacie kosmetyki i suplementy diety Oriflame cenione są za wysoką jakość. Opracowywaniem nowych produktów zajmuje się zespół ponad stu naukowców, pracujących w nowoczesnych centrach badawczo-rozwojowych, zlokalizowanych w Dublinie i Sztokholmie. Natomiast ich produkcja odbywa się w pięciu fabrykach znajdujących się m.in. w Polsce, Chinach, Indiach i Szwecji.

Katalogi Oriflame wydawane w 35 językach zawierają ponad 900 produktów. Są to głównie kosmetyki i suplementy diety Oriflame, które można także kupić w oficjalnym sklepie internetowym. Ten nowy kanał dystrybucji jest odpowiedzią na cyfryzację rzeczywistości, jednak nie zastępuje tradycyjnego modelu sprzedaży, opartego na profesjonalnych konsultantkach i konsultantach. Osoby te posiadają pełną wiedzę o produktach Oriflame, a więc mogą służyć fachową pomocą przy ich wyborze.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.